MVM EDISON Light Up video 03

MVM EDISON

Commercial

MVM EDISON - Light Up!

IBM X Edison Light Up! ‘An idea is like light in the darkness’ –
The target groups of this ad are start-ups, spin-offs, small and medium businesses and university students, as they have the potential for innovation, they have energy: they are the future. The creative concept ‘Step into the light’ is based on the idea, that true innovation is often like a dream, just cherished in darkness, and needs light, inspiration and support to reveal its contours.

Client: MVM Zrt.
Agency: Trinity Communications
Dirctor: Péter Juhász
DP: Gusztáv Kirsch
@2016

Credits Back

Director – Péter Juhász
DP- Gusztáv Kirsch
Producer – Péter Juhász, Valéria Moór
Production manager – Liza Kozma
Art director – Dániel Blik
Copywriter – Gergő Doman, Miklós Simity
1st AD – Zoltán Gyovai
Editors – Péter Juhász, Tamás Szabó
Stylist – Hajnalka Bognár
Unit manager 1 – Csaba Henyei
Unit manager 2 – Lilla Csiba
Production designer – Dorka Kiss
Set dresser – Kata Kiss
Focus puller – József Takács
Camera technician – Balázs Gellén
DIT – Róbert Gradvolt
Technician – Mihály Hudák
Gaffer – András Szendrő
Storyboard artist- Attila Szabó
Make-up – Karolina Árpa
Hairdresser – Simon Radván
Standby props – Balázs Szatmáry
Post-production producer – Réka Fésűs
VFX – Dániel Gazsy
Graphics – Dániel Blik
Grading – Ádám Vándor – Spezz
Music – Kristijan Funaric, Kozma Kata
Narrator – Lehel Kisfalusi, Aris Gerontakis
Sound post porduction, sound design – Balázs Pejkó (Studio H)
Werk video – Balázs Holecz
Werk photo – Domokos Norbert

IBM X Edison Light Up! program: Az ötlet olyan, mint amikor fényt gyújtunk a sötétségben.
A hirdetések célcsoportja az innovációs potenciált jelentő start-up-ok, spin-off-ok, kis- és középvállalkozások, illetve felsőoktatási hallgatók, magánszemélyek.
Ők jelentik az ötletet, az energiát, a jövőt. Ezért igyekeztünk a hozzájuk tökéletesen illő, a klasszikus imázshirdetések helyett inkább a határokat feszegető image filmet készíteni.
A „Lépj ki a fényre!” kreatív koncepció központjában az áll, hogy a valódi innováció sokszor „sötétben dédelgetett” álom, amelynek kontúrjaihoz fényre, inspirációra és támogatásra van szükség.

MVM EDISON Light Up video 04